תזונה נכונה במקביל לאימון כושר אישי

תזונה נכונה עם מאמן כושר אישי

אם החלטתם שאתם רוצים מאמן כושר אישי והתחלתם תהליך, כנראה שאתם רציניים. דבר חשוב לא פחות הוא התזונה שלכם ואין להקל בכך ראש. השיטה הטובה ביותר להגיע לבריאות מקסימאלית ולרדת במשקל היא השילוב בין תזונה נכונה ופעילות גופנית.

מאמן כושר אישי יביא אתכם לתוצאות הכושר הטובות ביותר שמתאימות לכם, אך בכל מה שקשור לתזונה נכונה, אתם לבד במערכה.

כדאי מאוד שתעבדו על שני הדברים במקביל משתי סיבות:

  1. זה הרבה יותר נוח ונותן מוטיבציה – ברגע שהתחלתם לעסוק בפעילות גופנית ובמיוחד אם מאמן כושר אישי מלווה אתכם, קל הרבה יותר לשמור על התזונה שלכם ולהתמיד בה. וגם להפך, קל להגיע לאימונים כשאנו מרגישים קלילים ושומרים על תזונה נכונה.
  2. התוצאות הטובות ביותר מתקבלות כשעובדים בשני המישורים – מצד אחד שומרים על תזונה נכונה ומצד שני מבצעים פעילות גופנית. כאשר אנו גם מצמצמים את הצריכה הקלורית שלנו וגם עושים ספורט, הגוף משתף אתנו פעולה.

כמובן שזה משתנה, אך בדרך כלל שלושה אימונים שבועיים יעשו את העבודה. במקביל לזה נעבור לתזונה של אורח חיים בריא וההמלצה היא ליצור קשר עם תזונאי שירכיב עבורנו תפריט מאוזן הכולל את כל אבות המזון והאנרגיה הדרושה לאימוני הכושר. יש חשיבות רבה למה אנחנו אוכלים לפני אימון, בזמן אימון ואחרי אימון כושר, כאשר גם בימים שאנו לא מתעמלים אנו צריכים להמשיך לשמור על התזונה שלנו.

אימון EMS עם מאמן כושר אישי – הרשמו עכשיו

בימים בהם אנו כן מתעמלים אנו צריכים להקפיד לצרוך מזון אנרגטי כמו חטיפי אנרגיה, פירות, תמרים, כריכים מחיטה מלאה עם ריבה או סילאן. חשוב להקפיד על רמה גבוהה של נוזלים שאובדים לנו במהלך האימון. לאחר האימון יש להקפיד על תזונה עשירה בחלבונים ופחמימות על מנת לעודד בנייה של רקמת השריר וירידת במסת השומן.

בעצם מהרגע שהתחלנו תהליך עם מאמן כושר אישי, חשוב שנקפיד גם על הפן הספורטיבי וגם על הפן התזונתי מכיוון שהם הולכים יד ביד. מאמן הכושר יכוון אותנו בדרך אל הכושר והדיאטן יכוון אותנו בדרך אל התזונה הנכונה.